JA ESTEM A LES XARXES SOCIALS!!!

Per un major dinamisme en la difusió de les activitats que es fan a l’escola, ja ens podeu seguir a Twitter a Instagram i a Facebook.
Per accedir-hi a través de la pàgina web aneu a sota a l’esquerra i trobareu l’enllaç.

Llegeix més»

SOM ESCOLA GEP!!!

L’escola Alegre està d’enhorabona ja que estem  dins del programa d’innovació pedagògica GEP ( generació escoles plurilingües) organitzat pel departament d’ensenyament de la Generalitat de Catalunya.
La finalitat d’aquest programa és millorar la competència en llengües estrangeres de l’alumnat, afavorint el seu creixement acadèmic i… Llegeix més»

FESTIVAL ESCOLA

El passat dissabte dia 9 de juny hem celebrat a l’Auditori de Cornellà el festival de Dansa de l’Escola. Hem gaudit dels balls protagonitzats pels nostres alumnes i ha sortit FANTÀSTIC!!!

Enllaç a fotos

Viatge 4t ESO a Sardenya

Els alumnes de 4t d’ESO han fet el viatge de fi d’etapa a Sardenya . Han gaudit de les platges de l’illa i han après perquè sent una illa italiana es parla el català a una zona.
Enllaç a fotos

Estada a Port-Aventura

Els alumnes de 6è gaudiran de l’estada a Port Aventura els dies 14, 15 i 16 de maig. Ja han arribat. A passar-ho molt bé!!!!

CANTÀNIA 2018

Els nostres alumnes de 5è han participat al concert de Cantània 2018 “Partícules” a l’Auditori de Barcelona. Ho han fet MOLT BÉ!!!