JA ESTEM A LES XARXES SOCIALS!!!

Per un major dinamisme en la difusió de les activitats que es fan a l’escola, ja ens podeu seguir a Twitter a Instagram i a Facebook.
Per accedir-hi a través de la pàgina web aneu a sota a l’esquerra i trobareu l’enllaç.

Llegeix més»

SOM ESCOLA GEP!!!

L’escola Alegre continua dins del projecte  d’innovació pedagògica GEP ( generació escoles plurilingües) organitzat pel departament d’ensenyament de la Generalitat de Catalunya.
La finalitat d’aquest programa és millorar la competència en llengües estrangeres de l’alumnat, afavorint el seu creixement acadèmic i posterior inserció laboral, i… Llegeix més»

FESTIVAL ESCOLA

El passat dissabte dia 9 de juny hem celebrat a l’Auditori de Cornellà el festival de Dansa de l’Escola. Hem gaudit dels balls protagonitzats pels nostres alumnes i ha sortit FANTÀSTIC!!!

Enllaç a fotos

Viatge 4t ESO a Sardenya

Els alumnes de 4t d’ESO han fet el viatge de fi d’etapa a Sardenya . Han gaudit de les platges de l’illa i han après perquè sent una illa italiana es parla el català a una zona.
Enllaç a fotos

Estada a Port-Aventura

Els alumnes de 6è gaudiran de l’estada a Port Aventura els dies 14, 15 i 16 de maig. Ja han arribat. A passar-ho molt bé!!!!

CANTÀNIA 2018

Els nostres alumnes de 5è han participat al concert de Cantània 2018 “Partícules” a l’Auditori de Barcelona. Ho han fet MOLT BÉ!!!