PLA D’ACTUACIÓ CURS 2020-2021 (Definitu)

Seguint les indicacions del Departament us presentem el Pla d’actuació del curs 2020-2021 . Aquest Pla d’actuació pretén establir les bases per tal que el curs 2020-2021 es pugui reprendre amb les màximes garanties, buscant l’equilibri entre protecció de la salut de les persones… Llegeix més»

SOM ESCOLA GEP!!!

L’escola Alegre continua dins del projecte  d’innovació pedagògica GEP ( generació escoles plurilingües) organitzat pel departament d’ensenyament de la Generalitat de Catalunya.
La finalitat d’aquest programa és millorar la competència en llengües estrangeres de l’alumnat, afavorint el seu creixement acadèmic i posterior inserció laboral, i… Llegeix més»

PROGRAMA CONTRA EL BULLYING FUNDACIÓ BARÇA

Aquest curs hem format part del programa contra el bullying que organitza la fundació Barça. Com a reconeixement a la tasca feta ens han enviat el Diploma de participació i ens han confirmat que el curs vinent seguirem formant part de tant important projecte.

.

ACOMPANYAMENT A FAMÍLIES DURANT L’ESTIU

L’Ajuntament de l’Hospitalet de LLobregat dins del seu Programa d’acompanyament educatiu a les famílies,  juntament amb el suport de la Diputació de Barcelona, organitzen activitats virtuals adreçades a famílies. Per fer les inscripcipns a les activitats poden enviar mail a paef.educacio@l-h.cat o trucant per telèfon… Llegeix més»

ACTING TOGETHER

Avui fem l’estrena del vídeo corresponent a l’Acting Together on els nostres alumnes fan actuacions en llenua anglesa amb l’objectiu de realitzar una producció final i aquí podem veure el resultat d’aquest curs. Aquesta activitat està feta amb la col·laboració de l’auxiliar de conversa de… Llegeix més»

XOCOLATADA SOLIDÀRIA

Hem gaudit de la nostra  XOCOLATADA SOLIDÀRIA i gràcies a la col·laboració de tothom ha estat un gran èxit!
Hem recaptat 1.103,70€
Aquests diners van destinats íntegrament a l’Hospital de Sant Joan de Déu per la investigació del càncer infantil.
MOLTES GRÀCIES A TOTHOM!!!!

MUNTEM UN BON… Llegeix més»

PROGRAMA ESCOLAR DE CONSUM DE FRUITA I LLET

El nostre centre participa en el programa escolar de consum de fruita i llet  que és una iniciativa de la Unió Europea amb l’acció conjunta dels Departaments d’Agricultura, Salut i Educació.
Es tracta de distribuir gratuïtament fruita, verdura fresca i llet als escolars de segon… Llegeix més»

HORARIS D’ENTRADA I SORTIDA AL CENTRE

Benvolgudes famílies, publiquem els diferents horaris d’entrades i sortides del centre pel curs 2020-2021. Demanem la màxima puntualitat donada la importància de la situació. Si tenen qualsevol dubte poden trucar a la secretaria del centre.
A continuació tenen els diferents enllaços als horaris pertinents :
Llegeix més»