PLA D’ACTUACIÓ CURS 2020-2021 (Definitu)

Seguint les indicacions del Departament us presentem el Pla d’actuació del curs 2020-2021 . Aquest Pla d’actuació pretén establir les bases per tal que el curs 2020-2021 es pugui reprendre amb les màximes garanties, buscant l’equilibri entre protecció de la salut de les persones… Llegeix més»

SOM ESCOLA GEP!!!

L’escola Alegre continua dins del projecte  d’innovació pedagògica GEP ( generació escoles plurilingües) organitzat pel departament d’ensenyament de la Generalitat de Catalunya.
La finalitat d’aquest programa és millorar la competència en llengües estrangeres de l’alumnat, afavorint el seu creixement acadèmic i posterior inserció laboral, i… Llegeix més»

XOCOLATADA SOLIDÀRIA

Hem gaudit de la nostra  XOCOLATADA SOLIDÀRIA i gràcies a la col·laboració de tothom ha estat un gran èxit!
Hem recaptat 1.103,70€
Aquests diners van destinats íntegrament a l’Hospital de Sant Joan de Déu per la investigació del càncer infantil.
MOLTES GRÀCIES A TOTHOM!!!!

MUNTEM UN BON… Llegeix més»

PROGRAMA ESCOLAR DE CONSUM DE FRUITA I LLET

El nostre centre participa en el programa escolar de consum de fruita i llet  que és una iniciativa de la Unió Europea amb l’acció conjunta dels Departaments d’Agricultura, Salut i Educació.
Es tracta de distribuir gratuïtament fruita, verdura fresca i llet als escolars de segon… Llegeix més»

HORARIS D’ENTRADA I SORTIDA AL CENTRE

Benvolgudes famílies, publiquem els diferents horaris d’entrades i sortides del centre pel curs 2020-2021. Demanem la màxima puntualitat donada la importància de la situació. Si tenen qualsevol dubte poden trucar a la secretaria del centre.
A continuació tenen els diferents enllaços als horaris pertinents :
Llegeix més»

HORARIS ENTRADES I SORTIDES CURS 2020-2021

A continuació informem de les hores d’entrades i sortides dels alumnes pel curs 2020-2021. En aquest quadre horari només estan les hores, per a més informació poden consultar el pla d’actuació publicat.
Demanem que pel bon funcionament del centre la puntualitat sigui màxima.
Llegeix més»

PROJECTE DE CONVIVÈNCIA

El nostre centre ha participat de l’implementació del projecte de convivència i els nostres objectius vers el tema són:

• Assegurar i garantir la participació, la implicació i el compromís de tota la comunitat escolar.
  • Ajudar cada alumne a relacionar-se amb si mateix, amb els altres i… Llegeix més»

SOL·LICITUD AJUTS MENJADOR CURS 2021-2022

Ja s’ha publicat la convocatòria  D’AJUT INDIVIDUAL DE MENJADOR PER AL CURS 2021/22.
Per a poder sol·licitar-la han de complir els següents requisits:

• No superar el llindar de renda.
  • Utilitzar DIÀRIAMENT el servei de menjador de l’escola.

Hi ha 2 models de sol·licituds.
MODEL 1. Per a les famílies que van… Llegeix més»