PREINSCRIPCIÓ CURS 2021-2022

Inici de la Preinscripció Escolar per al curs 2021-2022 en les etapes obligatòries.

El procés de Preinscripció Escolar per al curs 2021-2022 ja ha començat.

Les dates provisionals són: del 15 al 24 de març per les etapes d’Educació Infantil i Primària i del 17 al 24 de març per l’ESO

Poden deixar-nos les seves dades en aquest formulari i contactarem amb vostès per donar una cita.

Pàgina web del Departament d’Educació Vídeo de Portes Obertes Formulari per sol·licitar informació

PLA D’ACTUACIÓ CURS 2020-2021 (Definitu)

Seguint les indicacions del Departament us presentem el Pla d’actuació del curs 2020-2021 . Aquest Pla d’actuació pretén establir les bases per tal que el curs 2020-2021 es pugui reprendre amb les màximes garanties, buscant l’equilibri entre protecció de la salut de les persones… Llegeix més»

PROGRAMA ESCOLAR DE CONSUM DE FRUITA I LLET

El nostre centre participa en el programa escolar de consum de fruita i llet  que és una iniciativa de la Unió Europea amb l’acció conjunta dels Departaments d’Agricultura, Salut i Educació.
Es tracta de distribuir gratuïtament fruita, verdura fresca i llet als escolars de segon… Llegeix més»

HORARIS D’ENTRADA I SORTIDA AL CENTRE

Benvolgudes famílies, publiquem els diferents horaris d’entrades i sortides del centre pel curs 2020-2021. Demanem la màxima puntualitat donada la importància de la situació. Si tenen qualsevol dubte poden trucar a la secretaria del centre.
A continuació tenen els diferents enllaços als horaris pertinents :
Llegeix més»

HORARIS ENTRADES I SORTIDES CURS 2020-2021

A continuació informem de les hores d’entrades i sortides dels alumnes pel curs 2020-2021. En aquest quadre horari només estan les hores, per a més informació poden consultar el pla d’actuació publicat.
Demanem que pel bon funcionament del centre la puntualitat sigui màxima.
Llegeix més»

PROJECTE DE CONVIVÈNCIA

El nostre centre ha participat de l’implementació del projecte de convivència i els nostres objectius vers el tema són:

• Assegurar i garantir la participació, la implicació i el compromís de tota la comunitat escolar.
  • Ajudar cada alumne a relacionar-se amb si mateix, amb els altres i… Llegeix més»

SOL·LICITUD AJUTS MENJADOR CURS 2020-2021

Ja s’ha publicat la convocatòria  D’AJUT INDIVIDUAL DE MENJADOR PER AL CURS 2020/21.
Per a poder sol·licitar-la han de complir els següents requisits:

• No superar el llindar de renda.
  • Utilitzar DIÀRIAMENT el servei de menjador de l’escola.

Hi ha 2 models de sol·licituds.
MODEL 1. Per a les famílies que van… Llegeix més»