Benvinguts a la pàgina web de l’Escola Alegre

HORARIS D’ENTRADA I SORTIDA AL CENTRE

Benvolgudes famílies, publiquem els diferents horaris d’entrades i sortides del centre pel curs 2020-2021. Demanem la màxima puntualitat donada la importància de la situació. Si tenen qualsevol dubte poden trucar a la secretaria del centre.
A continuació tenen els diferents enllaços als horaris pertinents :
Llegeix més»

HORARIS ENTRADES I SORTIDES CURS 2020-2021

A continuació informem de les hores d’entrades i sortides dels alumnes pel curs 2020-2021. En aquest quadre horari només estan les hores, per a més informació poden consultar el pla d’actuació publicat.
Demanem que pel bon funcionament del centre la puntualitat sigui màxima.
Llegeix més»

PLA D’ACTUACIÓ CURS 2020-2021 (Provisional)

Seguint les indicacions del Departament us presentem el Pla d’actuació del curs 2020-2021 (provisional). Aquest Pla d’actuació pretén establir les bases per tal que el curs 2020-2021 es pugui reprendre amb les màximes garanties, buscant l’equilibri entre protecció de la salut de les persones… Llegeix més»

PROJECTE DE CONVIVÈNCIA

El nostre centre ha participat de l’implementació del projecte de convivència i els nostres objectius vers el tema són:

• Assegurar i garantir la participació, la implicació i el compromís de tota la comunitat escolar.
  • Ajudar cada alumne a relacionar-se amb si mateix, amb els altres i… Llegeix més»

SOL·LICITUD AJUTS MENJADOR CURS 2020-2021

Ja s’ha publicat la convocatòria  D’AJUT INDIVIDUAL DE MENJADOR PER AL CURS 2020/21.
Per a poder sol·licitar-la han de complir els següents requisits:

• No superar el llindar de renda.
  • Utilitzar DIÀRIAMENT el servei de menjador de l’escola.

Hi ha 2 models de sol·licituds.
MODEL 1. Per a les famílies que van… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021

El Departament d’Educació ha publicat les dates oficials de preinscripció i matrícula pels alumnes  del  segon cicle d’Educació Infantil, Educació Primària i Educació Secundària Obligatòria  per al curs 2020-21, i seran del 13 al 22 de maig, ambdós inclosos.
PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICA
 Per tal de garantir les mesures de seguretat… Llegeix més»