FEM PLÀSTICA imitant en CARLES TORRENT

Dins del projecte d’escola, al cicle d’Infantil es va triar en Carles Torrent Pagès com artista visual de Cassà per treballar l’experimentació amb l’aigua, els colors i l’escultura. Ha vingut a l’escola a mostrar-nos els seus ginys per crear moviments circulars, remolins… i ha tingut la paciència de contestar-nos un munt de preguntes.

Als tallers de plàstica amb els nens i les nenes d’Infantil, hem experimentat amb líquids, colors, objectes, remolins, ampolles, bosses… en el taller de l’aigua. Cadascú ha elaborat la seva pròpia creació amb líquids, que lluirà i farà reflexos diferents amb el sol.

Al taller d’escultura, els alumnes han gaudit amb el fang, manipulant i donant-li forma, i decorant-lo amb gran varietat d’elements: palles, pals, fil ferros, objectes de colors… fent la seva pròpia escultura.

I al taller de capgrossos i cavallets, s’estan creant nous personatges pels Capdrics de l’escola. Es va començar donant consistència a un globus gegant amb cartró pedra per tal d’aconseguir una base sòlida,  i pels cavallets s’ha utilitzat uns xurros de piscina. Llavors als tallers amb tots els alumnes d’Infantil, es van fer capes de papers de diari i cola d’empaperar, donant forma als capgrossos i als cavallets: s’havien de fer orelles, nassos, cabells, barrets…  Posteriorment s’hauran de pintar, i ja podrem lluir-los amb els altres Capdrics.

FOTOS dels TALLERS de PLÀSTICA

FOTOS de la VISITA de CARLES TORRENT a Infantil

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *