PREMIS LITERARIS ONLINE Manel Tolosà ( 5è -6è)

Us animeu a escriure una història el divendres 3 d’abril?

A les 9 del matí us direm per wats i per email l’OBJECTE que ha de sortir en el vostre text narratiu.

Utilitzeu la plantilla per escriure la vostra història definitiva.

Aquestes són les  3 normes que us marquen des de l’Ajuntament pel que fa a la presentació :

FORMAT D’ENTREGA

•   Els alumnes han d’enviar el document en format .DOC (obligatòriament) als seus mestres.
  • Cal que facin servir la plantilla. Podrieu comentar-los que si hi ha erá alumne que no té un ordinador a casa, com a excepció pot fer-ho a mà i enviar-ho en net a través d’una erárafía.
  • Han de posar el seu nom on posa noms i cognoms i a títol, el títol del relat.
  • L’extensió máxima són dues pàgines i el format será de tamany 12, arial,  interlineat 1’5 més que res perquè ningú es passi molt de l’extensió que marquem cada any.

SOM-HI DONCS, A ESCRIUREEEEEEEEEE ¡!!!!

(Us hem enviat un email amb un vídeo recordatori de què hem de tenir en compte quan escrivin un text narratiu : la seva estructura i els seus elements.)

Un cop tingueu el text definitiu, l’heu d’enviar al correu del/de la vostre/a mestre/a abans de les 3 de la tarda.

PLANTILLA PER PODER PARTICIPAR AL CONCURS

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *