FESTA DE LA PAU

El passat dimecres 30 de gener els alumnes de l’escola van celebrar el dia de la Pau, els nens i nenes de primer van ser els organitzadors d’aquesta festa.

A primària es van fer cinc tallers durant el matí, dos tallers per decorar el hall, pintar una pedra i fer símbols de la pau amb plastilina, i un altre per fer un dibuix de la pau i portar-lo a la celebració de la tarda. Dos dels altres tallers van ser el dels jocs cooperatius i la cançó de la pau.

A Educació Infantil els alumnes van fer tres tallers, el de decorar el hall, el de pintar una pedra i el de jocs cooperatius. La cançó i el símbol de la pau van ser treballats a l’aula a l’inici de la mateixa setmana.

A la tarda ens vam reunir al gimnàs tota l’escola per llegir les frases sobre la pau que cada classe havia preparat prèviament en un pètal i per cantar la cançó “Mirall de pau” que s’havia treballat al matí.

Per veure les fotos, cliqueu el cicle del vostre fill/a:

EDUCACiÓ INFANTiL

CiCLE INiCiAL

CiCLE MiTJÀ

CiCLE SUPERiOR

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *