Xerrada amb els pares i mares sobre les noves tecnologies

Dels aparells electrònics

Nosaltres, els nens de 6è, hem fet una xerrada amb els pares sobre el que han de fer per ajudar-nos amb les noves tecnologies.

La reunió s’ha realitzat a l’escola 9d4t, C/ Mas Ferriol 1-3 a la classe de 6è el 22/1/2018.

Els nens de 6è de l’escola 9d4t hem creat un document amb les accions que creiem que haurien de dur a terme els nostres pares/mares en relació a l’ús dels aparells electrònics. Van venir pares que tenien disponibilitat i interès en el tema. Ens va agradar molt a tots i cadascú va aportar opinions diferents. En aquest document, hem recollit les diverses opinions en relació als temes tractats. El motiu d’aquesta reunió, va ser perquè estàvem estudiant el software i el hardware de les càmeres, les consoles i els   telèfons mòbils. Alhora hem treballat sobre què ha de fer la policia,  els nens/es, famílies i mestres en relació a l’ús dels aparells electrònics.

Tant les famílies com nosaltres estem molt contents amb el resultat i ens agradaria tornar a repetir l’experiència.

Autors: Roger De Domingo i Toni Pérez