PREINSCRIPCIÓ 2020/2021

• QUAN? Es durà a terme entre el dimecres 13 i el divendres 22 de maig
  • COM? Preinscripció telemàtica o presencial:

TELEMÀTICA:

ON? http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/estudis/obligatoris/

Un cop seguit el procés, enviar el resguard de la sol·licitud i la documentació* (escanejada o fotografiada) al correu oficial del centre escollit en primera opció (Escola Nou de Quart) b7009242@xtec.cat  amb el codi d’escola: 17009242

Documentació* que caldrà adjuntar:

· DNI-NIE del pare, mare o tutor legal que fa la sol·licitud-Important: si no coincideix l’adreça de la sol·licitud amb la del DNI cal portar el certificat de convivència.

· DNI-NIE de l’infant (si en té)-

· Llibre de família
· Tota aquella documentació acreditativa dels criteris de prioritat.

Us respondrem l’email tal com haguem rebut la sol·licitud correctament.

PRESENCIAL:

ON? A l’escola.

COM?

• Obtenint cita prèvia:
    • Via email a l’escola: b7009242@xtec.cat
    • Via telefònica: 972468344: Dilluns, dimecres i divendres de 9:00 a 12:00h Estem tenint problemes amb el telèfon, en breu ho solucionarem (dimecres 9:50h)
    • QUAN? del 19 al 22 de maig.
    • Codi de l’escola: 17009242

PLACES OFERTADES:

• P3
    • 17 Places Ordinaries i 2 Places NEE

Establiment del barem en els criteris de prioritat

En tots els ensenyaments obligatoris i el batxillerat, per a l’ordenació de les sol·licituds s’apliquen a continuació els criteris generals de prioritat, que són els següents:

• Si actualment hi ha germans matriculats al centre o el pare, mare, tutor legal hi treballa: 40 punts.
  • Per proximitat del domicili o del lloc de treball al centre sol·licitat en primer lloc (només una opció):
    • Domicili a l’àrea de proximitat del centre: 30 punts.
    • Lloc de treball a l’àrea de proximitat del centre: 20 punts.
    • Domicili al mateix municipi del centre: 10 punts.
    • A la ciutat de Barcelona, domicili al mateix districte del centre: 15 punts.
  • Si el pare, mare o tutor legal reben l’ajut de la renda garantida de ciutadania: 10 punts.
  • Per discapacitat igual o superior al 33% de l’alumne o d’un familiar de primer grau: 10 punts.
  • En el batxillerat també es té en compte la nota mitjana.

Com a criteris complementaris de desempat, hi ha el de família nombrosa o monoparental (15 punts).

Els resultats de la preinscripció es podran consultar per internet: els resultats individuals des d’Estudiar a Catalunya i els llistats al web del centre. Els centres generaran les llistes que s’han de publicar durant el procés de preinscripció amb les dades personals dels sol·licitants anonimitzades.

Noves informacions sobre els barems! https://espai.educacio.gencat.cat/Departament/Comunicacio/Noticies/Pagines/Preinscipcio-barems.aspx

Preinscripció presencial amb seguretat

Per a les famílies que hagin de fer ús de la cita prèvia i la preinscripció presencial, podran obtenir a les webs dels centres la informació necessària per dur el tràmit amb total garantia de salut i seguretat. Així, els centres informaran sobre com es farà l’atenció presencial:

• Al centre hi ha d’anar el menor nombre possible de persones a fer les gestions (preferiblement, una sola persona)
  • Avisar que han de portar la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa. En el cas que el centre prevegi que farà emplenar les sol·licitud en paper, convé recomanar que portin el seu propi bolígraf
  • Recordar la recomanació de portar mascareta i guants
  • No poden acudir les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes. En aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

D’altra banda, s’estableix la neteja diària dels espais, la ventilació periòdica de les instal·lacions; la instal·lació de mampares de protecció per als treballadors -i quan això no sigui possible, garantir al màxim la protecció individual dels treballadors-; i l’ús de mascaretes quirúrgiques, de pantalles protectores facials i de guants per personal que faci atenció al públic, així com de gel hidroalcohòlic.

Període de matriculació

Pel que fa a la formalització de la matrícula, el centre ha de gestionar el tràmit a través de cites prèvies, utilitzant l’eina corporativa. També es podrà substituir la gestió presencial per a la confirmació de matrícula i l’enviament de la documentació necessària a través d’un correu electrònic a la bústia del centre.

Calendari:

No dubteu a escriure al mail de l’escola amb l’assumpte DUBTES PREINSCRIPCIÓ per si voleu preguntar quelcom.

Equip directiu de l’Escola Nou de Quart