Open DAY 2018

La tarda del 18 de desembre, els alumnes de 4t i 5è vam obrir les portes a les famílies d’aquests cursos per presentar els projectes que els alumnes havien treballat, de forma interdisciplinària, durant el mes de desembre.

Aquest any l’eix central era l’aigua i els projectes que van sortir dels alumnes van ser:

• Els principis de l’aigua
  • L’aigua i les plantes
  • Els usos de l’aigua
  • L’aigua l’ésser humà
  • L’energia hidràulica
  • L’aigua i els animals

Els familiars podien desplaçar-se per l’escola i escoltar conferències breus que els alumnes havien preparat així com realitzar propostes, jocs o dur a terme tasques per conèxier el tema i saber-ne més.

Per acabar, els pares van ens van fer una pluja de sensacions, en veu alta, del que s’emportaven de la jornada així com un escrit amb propostes de millora.

Clica la imatges per veure’n més moments.