Moltes gràcies Toni!

Aquest curs escolar hem estat molt ben acompanyats amb en Toni, alumne de 3r d’ESO que ha vingut a treballar a l’escola tots els dimecres i divendres, a través del Projecte Singular de l’institut de Vilablareix.

El projecte educatiu de l’escola Nou de Quart  reflexa la importància d’obrir el centre a la comunitat, enriquint-nos de noves mirades i aportacions i fer xarxa amb altres centres de l’entorn proper.

Durant aquest curs ens ha enriquit d’una mirada creativa i juvenil i ha contribuit en la millora de l’escola en molts aspectes; estem molt agraïts per tot el que ens ha aportat.

Us deixem amb algunes fotos del seu pas per l’escola, el mural que ens va pintar i la despedida emotiva que la comuntiat del 9d4t li vam fer.

Moltes gràcies per tot Toni, torna quan vulguis!

Comunitat educativa de l’Escola Nou de Quart