HACK THE SCHOOL EN MARXA! FASE 1

img_1318 img_1340 img_1339Ja hem començat el projecte Hack the school i estem molt entusiasmats! Hem fet una crida a les famílies, alumnes i tota la comunitat educativa a participar-hi. Actualment estem a la FASE1, preparant una bona diagnosi on tots els agents hi puguin aportar idees i així entre tots pendre la desició de quin dels tres espais prioritzem, si la fusteria, el menjador o les aules. Ja tenim part de l’equip motor en marxa: en Xevi i l’Eva com a arquitectes que ens acompanyen, i 4 alumnes d’entre 4t i 6è i la Laia coordinadora pedagògica del càtering Bo i Sa. Esperem que a la propera reunió ja es puguin incorporar els pares i mares!