EXPOSICIÓ DE LA PAU AL MUSEU DE LA TERRISSA

El passat dimecres 30 de gener de 2019, dia mundial de la pau i la no violència, vam inaugurar al museu de la terrissa de Quart la “2a exposició d’art per la pau”. La mostra consta de diverses obres creades de forma cooperativa entre la llar d’infants la Baldufa, l’escola Santa Margarida i l’escola Nou de Quart que treballen valors relacionats amb el desig d’obtenir un món millor, , incloure, sumar esforços, treballar en equip, cooperar i estimar als altres i a nosaltres mateixos.

Els centres educatius del municipi aniran visitant la mostra per tal que els i les alumnes de Quart puguin observar com ha quedat l’exposició i veure lluir la seva contribució dins el resultat final.

També restarà la sala oberta durant els caps de setmana del 2,3 i 9,10 de febrer per a que les famílies i amics que ho desitgin puguin visitar aquesta magnífica exposició. Podeu consultar els horaris a la web del museu de la terrissa

Aprofitem per felicitar a tots els artistes i dir-vos que us hi esperem i desitgem que us agradi