Els i les alumnes de 2n de la UdG practiquen amb el Pla de Treball del 9d4t

El passat dimarts 7 de Novembre, una petita representació del claustre de l’escola va exposar el projecte educatiu de l’escola nou de Quart als alumnes de 2n de la doble titulació del grau de mestre/a de la Universitat de Girona. Les idees clau que volíem transmetre eren, entre d’altres, el moviment d’escola lenta, la capacitat de saber triar i la participació activa en la comunitat escolar.

Durant la ponència es va dur a terme una dinàmica participativa amb els/les alumnes on van haver d’utilitzar el mateix Pla de Treball que utilitzen els alumnes del 9d4t per planificar una activitat globalitzada, la qual s’havia planificat amb els nens i nenes al centre anteriorment. Al final de la sessió se’ls va mostrar els plans de treball originals dels alumnes de l’escola per observar similituds i diferències.

Volem agrair al personal docent de la UdG que ens ha convidat per segona vegada i ens contempla com a model innovador i consolidat, així com als alumnes que van col·laborar amb tots els aspectes i dinàmiques que els vam proposar. Us esperem al Nou de Quart!