Celebrem Sant Jordi amb teatre!

El passat dijous 26 d’abril, dins la setmana de Sant Jordi, els alumnes que fan el taller de teatre a l’escola Nou de Quart van presentar dues obres de teatre.

La primera obra portava per nom “Ràdio Nou de Quart” i els alumnes de 5 anys, 1r, 2n i 3r es van convertir en uns magnífics locutors de ràdio fent un programa especial de Sant Jordi on hi havien princeses de tota mena, dracs, Sant Jordis i fins i tot anuncis! Ho van fer molt i molt bé! També van ballar coreografies molt boniques amb la cançó “I’m singing in the rain”, “Gaelic storm” i el “Drac Ferotge” felicitats petits artistes!

En segon lloc van actuar els alumnes de 4t, 5è i 6è fent l’obra “El misteri del capgròs”, aquesta obra ha estat una adaptació per als 27 actors i actrius que hi van voler participar. L’obra està basada en el llibre “S’ha perdut un capgròs (escrit per la Dolors Garcia i il·lustrat per l’Andrea Zayas) que la “Fal·lera Gironina” acaba de publicar per celebrar els seus 20 anys. Al saber que fèiem l’obra la Fal·lera Gironina va ser molt amable i ens van deixar tot el vestuari dels capgrossos i també els seus utensilis (la ballesta del Ballester, el canti de la Pericota, etc.) Estem molt agraïts i contents perquè també ens van venir a veure el dia de l’obra, i així els vam poder felicitar en persona i mostrar-los amb molta il·lusió l’obra de teatre, que era el nostre petit regal. Tots els alumnes de l’escola coneixien la història prèviament i molts havien pintat algun dels capgrossos (http://www.fal-leragironina.cat/cat/maleta-gegant-dels-gegants/cercavila-de-titelles.html ). L’obra va quedar molt reeixida, el fet que els tallers de TIC s’encarregués de crear diapositives per els diferents escenaris i sons, i el taller d’ART el·laborarés diferents elements de l’atrezzo, van fer que tot quedés molt lluït. Moltíssimes gràcies a tots i totes els que hi vau col·laborar! Només ens falta dir una cosa: per molts anys Fal·lera Gironina!