5è Intercanvi Pedagògic de docents a l’escola 9d4t

El proper dimarts 6 de març de 2018 de 9:15h a 11:30h farem el 5è Intercanvi Pedagògic de docents de l’escola Nou de Quart.

Els Intercanvis Pedagògics neixen de la demanda de docents per conèixer el nostre projecte educatiu, el funcionament metodològic i els materials utilitzats i tenen la finalitat d’acostar, des de la comunitat educativa del centre, fer una petita mostra d’algun dels aspectes més sol·licitats.
Aquest any, l’aspecte sol·licitat és “Aprendre a triar a partir dels Plans de Treball”.
Programa de la jornada:
– 9:15h REBUDA: Es mostrarà diferents tipus de documentació pròpia sobre el tema treballat.
– 9:45h OBSERVACIÓ: Visita guiada per les aules.
– 10:45h CLOENDA: Espai de debat on intentarem solucionar les teves inquietuds.
Per aquest motiu, ens plau convidar-te a participar-hi fent-nos arribar un correu a l’escola (b7009242@xtec.cat) confirmant la teva assistència. Per tal de fer donar resposta a tots els centres que ho demanen hem acotat a un màxim de 3 persones per escola.
Places limitades per ordre d’inscripció.
T’hi esperem!.
Gràcies