1 de juny | Emociona’t i aprèn: diàleg amb Joan San i Cristina Juher, a l’escola

L’escola 9d4t acollirà aquest divendres, 1 de juny, a les 6 de la tarda, el diàleg “Emociona’t i aprèn”, en un acte obert a tothom que vulgui conèixer com funciona el nostre cervell per aprendre. La trobada es farà al pati de l’escola.

El degà de la Facultat de Medicina de la Universitat de Girona (UdG) i neurocirurgià, Joan San, és un enamorat del cervell humà. El coneix molt i molt bé i sap que sense emoció no hi ha aprenentatge. Ell mateix ens ho explicarà en un diàleg amb la professora de llengua i literatura catalanes a secundària Cristina Juher. Ella conduirà l’acte i posarà sobre la taula una reflexió a l’entorn de les metodologies d’aprenentatge als centres d’ensenyament de primària i, també, de secundària. En aquest sentit, Joan San explicarà com a la Facultat de Medicina de la UdG no existeixen les clases magistrals i com l’alumnat aprèn només a partir de casos (metodologia ABP).

L’acte està organitzat per l’escola, la Plataforma per la Continuïtat al 9d4t i l’AFA de l’escola, amb el suport de l’Ajuntament de Quart. La trobada té lloc després de la interessantíssima taula rodona del mes de juny del curs passat, quan vam tenir la sort de conversar amb l’autor del llibre “Elogi de l’educació lenta”, Joan Domènech.