Gràcies!!!

Els alumnes de 5è, amb aquest article, volem donar les gràcies en nom de tota l’escola 9d4t, als pares, mares, nens i nenes que vau participar de la matinal que vam fer el novembre.
És d’agraïr que vinguessiu a arreglar l’escola i a muntar coses noves… Llegeix més»

Estrenem nova CARPI!

La CARPI és la carpeta de la nostra escola. Va nèixer quan la primera promoció d’alumnes feia 5è de primària i necessitava una carpeta per emportar-se les propostes per casa. El seu disseny es va escollir mitjaçant un procés participatiu de la comunitat del… Llegeix més»

El nou equip de mestres

Us presentem l’equip de mestres de l’Escola Nou de Quart d’enguany 🙂
D’esquerra a dreta (de peu): Nuri Sallés (música), Santi Rubiano (mentor Eureka i mestre EF), Carmen Ternero (mentora Atelier), Xavier Alsina (mentor Galileo i director) Anna Farrés (mentora Atmosfera i coordinadora primària) Montse Giralt… Llegeix més»

Matrícula Curs 2019-2020

MATRÍCULA CURS 2019/2020Del 20 al 26 de juny
HORARI DE SECRETARIA:
Dijous 20 de juny de 2019:            08:30h a 11:00h i de 11:30 a 13:30h
Divendres 21 de juny de 2019:      08:30h a 11:00h
Dimarts 25 de juny de 2019:          08:30h a 11:00h i de 15:00 a… Llegeix més»

Girobòtica a la UDG

El cap de setmana passat alguns alumnes de 5è de l’escola van presentar els seus projectes de Giròbotica a la UdG. Quan tinguem fotos i novetats de la jornada actual les publicarem. Avui us volíem mostrar el vídeo que es va editar el curs passat des de la UdG que va tenir com a protaganistes un grup d’alumnes de la nostra escola.

Bona feina!

Voluntariat 18-19

Vols saber en què consisteix el voluntariat de la nostra escola? T’agradaria participar però necessites més informació?
Ves a MENÚ i clica VOLUNTARIAT 18-19, allà trobaràs tot el que necessites conèixer sobre el nostre Projecte de Voluntariat, el conveni corresponent i l’oferta actual.
Fem comunitat!