L’ESCOLA 9d4t US DESITJA BONES FESTES

L’equip de persones que treballem a l’escola Nou de Quart us volem desitjar unes bones festes i una gran entrada d’any 2019.

Esperem que gaudiu i descanseu durant aquests dies de vacances i ens retrobem el dia 8 de gener amb ganes i il·lusió.
Equip de l’escola… Llegeix més»

CARBASSA DE HALLOWEEN

Gràcies al meu avi hem portat aquesta carbassa tan grossa. Els nens i nenes de 2n i 3r ens han ajudat a buidar-la, netejar-la i fer-hi ulls, nas i boca. Dins la carbassa hi havia moltes llavors. Les vam guardar totes per l’ambient d’hort i… Llegeix més»

US PRESENTEM EL NOU EQUIP DE MESTRES

Amb moltes ganes d’iniciar el curs 2018-2019 ens presentem tots els mestres de l’escola.
Segur que veieu algunes cares noves que estem molt contents de tenir entre nosaltres i que passin a formar part de la comunitat educativa de l’Escola Nou de Quart.
D’esquerra a dreta FILA… Llegeix més»

CANVI TELÈFON BO I SA

Us informem que el telèfon de contacte amb el menjador de l’escola ha canviat.
Ara és el 690176387
En breu ho actulalitzarem al CAL SABER 2018/2019

VISITA AL BUTTERFLY PARC

AL BUTTERFLY PARC HEM DESCOBERT:

• ELS RATPENATS VOLEN.
  • LES IGUANES SEMPRE ESTAN AL SOL.
  • HI HAVIA PEIXOS QUE NO TENIEN ULLS.
  • EM VAN AGRADAR ELS RATPENATS I EL TUCÀ.
  • ALGUNS ANIMALS CANVIEN DE COLOR PERQUÈ NO LES CACIN, ES CAMUFLEN.
  • Llegeix més»

Moltes gràcies Toni!

Aquest curs escolar hem estat molt ben acompanyats amb en Toni, alumne de 3r d’ESO que ha vingut a treballar a l’escola tots els dimecres i divendres, a través del Projecte Singular de l’institut de Vilablareix.
El projecte educatiu de l’escola Nou de Quart  reflexa la… Llegeix més»