Primera assemblea presencial del curs

El dia 7 d’octubre, es va fer, amb totes les mesures de seguretat corresponents, la primera assemblea presencial des que es va originar la pandèmia del Covid-19.

Els de 6è vam escriure i cantar Nyacres. Les Nyacres és com s’anomenen les petxines que es fan servir per acompanyar unes rimes que es canten. La Lídia, la mestra de música, a classe, ens va explicar que les Nyacres són originals de Lleida.

A l’assemblea els delegats de les diferents classes de l’escola van explicar quin nom havien escollit per a cada grup i les propostes per aquest curs entre d’altres temes que es van comentar. Aquest curs els noms de totes les aules són plantes autòctones del nostre voltant.

La classe del Fonoll (6è)