ACTUACIÓ DE NADAL
BONES FESTES!!! Experimentem amb la cèl·lula! Aquests dies a medi estem aprenent moltes coses dels éssers vius. L’altre dia vam observar les cèl·lules d’una ceba i vam aprendre a utilitzar el microscopi. Va ser molt interessant i vam aprendre moltes coses! Aquí us deixem unes imatges de l’experimentació.
ACTUACIÓ DE NADAL Llegeix més »




