INVENTS DELS NENS I NENES DE 4t

Al llarg d’aqueSts 3r trimestre els alumnes de 4t han treballat les màquines, la matèria, l’energia… i per fer un treball diferent i engrescador més competencial, se’ls va demanar que es convertissin en inventors i inventores per uns dies.

Els alumnes van haver de triar un invent i investigar qui el va inventar i quan, de quins materials estava fet, si era una màquina simple o composta, quines són les seves funcions i quines parts té.

Però a més, també es van convertir en autèntics investigadors i van elaborar la seva pròpia màquina!!! Cada alumne va explicar el seu invent davant de tot el seu grup.

Com podreu veure a les fotos, van sortir uns invents molt originals i divertits. Tenim uns BONS INVENTORS a Cicle Mitjà!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *