Llistes d’admesos definitius al centre

Benvolgudes famílies,

A continuació trobareu les llistes següents:

– Llistes d’alumnes preinscrits al centre amb l’adjudicació corresponent (preinscripcions realitzades a l’escola dins del període oficial amb adjudicació d’una escola)

– Llistes amb les preinscripcions assignades al Pi d’en Xandri (tots aquells que us heu de matricular a l’escola perquè us han adjudicat el nostre centre).

– Llista d’espera (llistes endreçades per ordre de puntuació i de sorteig i que en cas de no matriculació o d’una baixa s’utilitzaran per cobrir aquestes vacants)

Totes aquelles famílies que heu entrat al Pi d’en Xandri us volem donar la benvinguda a la nostra comunitat educativa i els que us han adjudicat un altre centre, volem fer-vos saber que malgrat se us hagi adjudicat un centre diferent, quedareu en llista d’espera a l’escola fins el dia 8 de setembre de 2020.

És important que contacteu amb el centre adjudicat per conèixer els tràmits que heu de realitzar per fer la matrícula dins del període establert o perdreu la plaça adjudicada.

Aquelles famílies que malgrat haver fet la preinscripció no se us ha adjudicat cap centre (si vau marcar casella d’ofici o veniu de fora de Sant Cugat) haureu de realitzar la corresponent reclamació davant el Servei d’Educació de l’Ajuntament de Sant Cugat (les instruccions i motius de com fer-ho les trobareu publicades a l’anterior post de la nostra pàgina web juntament amb l’enllaç per fer la demanda).

Els que heu entrat al Pi d’en Xandri i no heu fet el tràmit de matrícula us demanem que envieu a partir d’avui mateix un correu electrònic a l’escola (escola-pidenxandri@xtec.cat) indicant el nom de l’alumne/a i curs, un mòbil on us puguem localitzar i un mail de contacte.

Us proposarem diferents opcions per realitzar la matrícula:

1) Retornar via mail entre avui i la propera setmana la documentació sol·licitada.

2) Venir presencialment el proper 15 de juliol de 9’30 a 13h i  presentar-ho a Secretaria. En aquest cas digueu-nos que fareu aquesta opció per tal de no ajuntar-vos més d’una família i programarem la trobada.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració i benvinguts a la vostra escola!

Alumnat Preinscrit al centre

Preinscripcions assignades al Pi d’en Xandri

Llista d’espera

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *