Les nostres complementàries

• COMUNES:

JUGUEM AMB LES “MATES”:

Aquest taller pretén estimular els alumnes a través del joc matemàtic. L’alumne treballa el càlcul mental amb jocs lúdics, amb reptes per equips o amb la creació de situacions reals (com per exemple la creació d’un mercat propi amb les seves parades i la gestió d’aquestes)

BIBLIOTECA:

Adquirir el gust per la lectura, treballar la comprensió lectora, la pronúncia, l’entonació, les diferents tipologies textuals i llegir en públic.

VIATGE AL MÓN DE L’ANGLÈS:

Un hora extra a la setmana per practicar de manera lúdica l’expressió oral i escrita.

APRENENTAGE I SERVEI:

Espai d’apadrinament entre cursos on compartim tasques i activitats per millorar l’escola.

• PARTICULARS:

· 1r i 2n: CREATIVITAT.

Espai per deixar anar la imaginació a través del joc simbòlic, la creació d’aventures, històries o d’altres registres creatius.

· 3r: RÀDIO.

Durant tot el curs, els alumnes descobreixen els aspectes tècnics i materials d’una emissora de ràdio, construeixen el seu propi programa (pluja d’idees, cerca d’informació, escaleta i guió) i visiten els estudis de Sants 3 Ràdio on intervenen en directe i graven el seu propi programa de ràdio.

· 4t: TELEVISIÓ.

L’Aula Audiovisual és l’espai de referència on els alumnes generen un telenotícies, mini series, i d’altres activitats que els ajuden a guanyar confiança i autoestima davant i darrera de la càmera.

· 5è: TEATRE.

L’expressió corporal, la memòria, l’escenografia i el treball en equip fan del teatre una aventura durant el curs que acaba amb la representació de la feina feta al Festival de l’escola.

· 6è: CINEMA.

De la mà de les noves tecnologies, els alumnes aprenen a dirigir i interpretar els seus guions tot gravant el seu propi curt.