Principis Pedagògics

El projecte educatiu de l’escola té com a objectiu aconseguir una formació integral dels alumnes. Entenem per formació integral el desenvolupament emocional i afectiu, físic i motor, social i cognitiu dels nostres infants. Per tal d’afavorir aquest desenvolupament integral posem en pràctica els següents principis:

– Acompanyament proper i afectiu a l’alumne tot afavorint el respecte per ell mateix i els altres, l’autoestima, l’autonomia, la iniciativa, l’interès, l’esforç, la responsabilitat, el gust per aprendre i fer-se gran, la col·laboració i la convivència. Tot això dins d’un clima i entorn de confiança on els infants se sentin acollits i amb expectatives d’aprenentatge.

– Acompanyament respectuós a l’alumnat i als diferents ritmes d’aprenentatge.

– Globalització d’aprenentatges: els infants aprenen de manera global, integrant els continguts de les diferents àrees i construint un teixit complex de connexions.

– Aprenentatge vivencial: oferim una metodologia diversificada (aprenentatge sensorial, projectes, racons, treball individual…) per afavorir el tractament de la diversitat i per aconseguir que l’aprenentatge sigui significatiu.

– Col·laboració entre família i escola: Volem donar el millor acompanyament i suport a les famílies en l’educació dels nens i nenes, tot cercant coherència entre els dos contextos, cultivant la confiança mútua i vetllant per la fluïdesa i qualitat de la comunicació.

IMG-20151128-WA0005