LLENGUA ANGLESA:
A l’etapa d’educació infantil realitzem dues sessions setmanals d’anglès. En quant a la metodologia que s’aplica a l’aula, s’utilitzen moltes cançons, jocs, contes, role-playing, etc.
El nostre objectiu principal és que es familiaritzin amb la llengua estrangera, tant per entendre a la mestra com per començar a expressar-se tot adquirint vocabulari bàsic, però sobretot el que volem és que s’ho passin bé i gaudeixin de l’aprenentatge de la nova llengua.
També fem la plàstica en anglès!
LLENGUATGE MUSICAL I PLÀSTIC:
Ens encanten la música i la plàstica!
A música treballem diverses audicions i vida de músics i compositors, cançons, danses, jocs rítmics, les famílies d’instruments, les propietats del so…
A plàstica treballem diferents obres i la vida d’artistes, i realitzem les nostres composicions fent servir diferents tècniques plàstiques, diferents materials i diferents suports.
APRENENTATGE DE LA LECTO-ESCRIPTURA:
Entenem que l’aprenentatge de la lectura i l’escriptura comença a l’etapa d’educació infantil i es consolida al primer cicle d’educació primària.
A infantil, tot respectant el ritme d’aprenentatge de cadascú, treballem el traç, el reconeixement de les lletres i la correspondència entre so i grafia per tal d’afavorir la correcta iniciació al procés de lecto-escriptura a través de propostes ben diverses.
Per tal d’incentivar el gust per la lectura i el que serà l’hàbit lector dels nostres alumnes tenim L’HORA DEL CONTE!
Es tracta d’una sessió setmanal dedicada a explicar contes, a fer titelles, a interactuar amb contes sensorials i a inventar històries però, sobretot, es tracta d’una sessió dedicada a fer volar la imaginació.