Les colònies

Podeu seguir els vostres fills i filles al  “BLOG DE LES COLÒNIES” i també al blog de l’ESO i al nostre canal de Youtube

Enguany les colònies tindran lloc del dia 4 de juny al dia 7 de juny per als alumnes de primària i primer d’ESO, i els dies 6 de juny i 7 de juny per als alumnes d’infantil.

La casa de colònies on anirem aquest any és “Can Solà”, a Vilobí d’Onyar.

Com l’escola ha de confirmar la reserva de la casa i, per això, cal saber el nombre d’alumnes que hi assistiran, us demanem que confirmeu l’assistència dels vostres fills i filles mitjançant la presentació, a secretaria, de l’autorització de colònies que us farem arribar, fent efectius els pagaments en les dates indicades en el seu moment.

En aquest enllaç podeu veure algunes imatges de la casa:

I en aquest mapa podeu trobar la seva ubicació:

El menú de la casa per als dies de la nostra estada serà aquest:

1. Rebeca

Asier se ha ido ilusionado y contento espero que disfruten todos mucho grácias por proporcionarle estos momentos inolvidables.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *