AJUTS DE MENJADOR ESCOLAR

Benvolguts/es

Per garantir la suficiència alimentària dels infants i adolescents que estan rebent aquest curs ajut de menjador escolar a centres d’educació infantil, primària i secundària, tant des de la Generalitat de Catalunya com per part de l’Ajuntament estem preparant targetes moneder per totes les famílies.… Llegeix més»

VENTA NOVEMBRE

Benvolgudes families,
aquesta tarda tenim una super venda de Novembre!!!
Estarem com sempre davant de l’escola l’Olivera i a la Mirada, a les 16:30 de la tarda.
US ESPEREM!!!

Portada NOVEMBRE

Beguda

CAFÈ

Frankfurt

Crispetes

Frankfurt S_G

Llaminadures

Magdalenes

Pastís

La classe del Mar viatja en submarí

La classe del Mar (3r A) va fer una activitat molt engrescadora, aprofitant que feia el projecte del “Nom de la classe”. Després de buscar informació sobre els tipus d’animals i plantes  que viuen a la mar Mediterrània, van fer un “viatge en submarí” per… Llegeix més»

English a la comunitat de petits

Quant abans comencin els nostres infants a apropar-se a la llengua anglesa, abans començarà la seva competència en aquest àmbit. Per això és tan important donar a conèixer l’idioma des de l’etapa d’Infantil, i a l’Olivera es proposa que els nens i nenes tinguin un… Llegeix més»

Activitat de DENIP a 4t

Gràcies al suport de l’Ajuntament de Sant Cugat, el Taller Triangle  i la Universitat Internacional de la Pau realitzem una activitat per a la celebració del DENIP  a les escoles de Sant Cugat, en la qual es treballen diferents conceptes vinculats amb la pau i… Llegeix més»

Experimentem i aprenem amb la Robòtica

Aquest curs els Rèptils i els Planetes (2n A-B) ens estem endinsant en el món de la robòtica. Actualment, estem treballant amb dos materials que són el CUBETTO i el CODE de forma cooperativa per tal de pensar, representar i elaborar un itinerari sobre un… Llegeix més»

El Monstre de Colors

Fa uns dies a les aules de 1r ens va arribar un monstre molt embolicat. Poc a poc anirem aprenent a identificar les nostres emocions i procurarem que fins i tot el monstre sàpiga com es sent!

SANTA CECÍLIA A P5

Com ja és habitual a la nostra escola, celebrem el dia de Santa Cecília. Les nenes i els nens de l’escola que saben tocar un instrument, ens han fet una demostració d’algunes de les cançons i melodies que estan aprenent. A més, a la nostra… Llegeix més»

Halloween a cinquè!

Dimecres al matí hem vist pel·lícules ambientades en Halloween. A la tarda hem fet unes receptes “terrorífiques” a partir d’un fragment de la lectura del llibre de “Las Brujas”. Ens ho hem passat d’allò més bé!!!