Castanyada 2019

Ahir, dijous 31 d’octubre, es va celebrar la festa de la Castanyada a l’escola. Els alumnes d’Educació Infantil van cantar i ballar cançons relacionades amb la tardor i van engrescar a la resta de companys de Primària. Van arribar les castanyeres del Montseny i van menjar tots plegats les castanyes a la pista.

Per finalitzar la jornada, a la tarda, es van fer diferents tallers a les classes i el nostre particular Halloween, “trick or treat”. Des de l’àrea d’anglès es va treballar aquesta festivitat i els nens i les nenes de 6è van preparar un túnel del terror. Els alumnes de la resta de cursos van anar-hi i van gaudir d’una tarda terrorífica amb aquests éssers i monstres tan peculiars. Gràcies a la col·laboració de l’AMPA es va obsequiar als nens amb caramels.