Els alumnes de P3 van d’excursió a la granja Can Turró (Santa Maria de Palautordera)

Els alumnes de P3 han anat d’excursió a la Granja Can Turró (Santa Maria de Palautordera). Han tingut l’oportunitat d’establir un contacte directe amb els animals de la granja i, així, conèixer i aprendre d’una manera lúdica i pràctica les seves característiques. Han vist vaques, xais, gallines, conills i s’han apropat, els han tocat i els han donat de menjar. Al mateix temps han après el respecte vers els animals i la natura.

canturro  img-20170315-wa0020

canturro-2