Els alumnes de 6è visiten La Colònia Güell (Santa Coloma de Cervelló)

Els alumnes de 6è han visitat La Colònia Güell (Santa Coloma de Cervelló). La Colònia Güell era una colònia industrial que es dedicava al tèxtil i començà a construir-se el 1890 per iniciativa de l’empresari Eusebi Güell. Aquest encarregà a Gaudí aquest projecte, que disposava d’hospital, fonda, escola, comerços, teatre, cooperativa i capella, a més de les fàbriques i els habitatges dels obrers.

Els alumnes han fet el Taller del Trencadís. L’objectiu de l’activitat era donar a conèixer la tècnica utilitzada per Gaudí. Finalitzat el taller, els alumnes han visitat la Cripta de Gaudí per observar l’aplicació de la tècnica de trencadís en els diferents motius de la Cripta.

cg-1

cg-2