Els alumnes de 4t visiten el Cosmocaixa (Barcelona)

Els alumnes de 4t visiten el Cosmocaixa i realitzen el taller Vet aquí l’energia.

Sabríem explicar què és l’energia, d’on surt o si en podem generar-la? Per què el consum energètic actual causa tanta preocupació?
En aquest taller, de manera senzilla i a través d’experiments participatius i vivencials, els alumnes han descobert com el concepte d’energia és present en el nostre dia a dia, fins i tot en situacions que tal vegada ni sospitem. S’han sorprès amb moltes curiositats a l’entorn de l’energia, i han esbrinat quin és el seu origen i les transformacions que pot experimentar. A més, s’han adonat d’aplicacions que la humanitat li ha donat al llarg del temps, i, tot experimentant amb les energies renovables, han pres consciència de la investigació que s’està fent per tal de reduir el consum de combustibles fòssils.

cos-1

cos-2