Convocatòria d’eleccions per renovar els membres del consell escolar

Benvolguts/udes pares i mares,

Us comuniquem que en el DOGC núm. 7215 de 28 d’octubre de 2016 s’ha publicat la Resolució ENS/2172/2016, de 13 de setembre, de convocatòria d’eleccions per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics.

eleccions-consell-escolar

El Consell Escolar és l’òrgan de govern col·legiat on estan representats els diferents sectors que conformen la comunitat educativa del centre: els pares i mares, l’AMPA, els mestres, el personal PAS i l’administració.

Té, entre altres, les funcions següents: aprovar el Pla General Anual del Centre, els Pressupostos i la Memòria del curs anterior. És, també, qui vetlla pel compliment de les instruccions del Departament d’Ensenyament i que fa de mediador, si és necessari, en els conflictes que hi puguin haver.

És per això que us encoratgem a què hi participeu activament, en les votacions del dia 30 de novembre, però encara més en la presentació de candidatura, amb la seguretat que la vostra contribució és important i que amb l’opinió de tots segur que farem una escola millor.

Si decidiu presentar-vos podeu recollir la corresponent butlleta a la consergeria del centre i, posteriorment, lliurar-la a la mesa electoral del sector, que estarà a les oficines del centre, fins el dia 18 d’aquest mes de novembre.

Podeu comprovar que heu estat inscrits en el cens electoral del Sector Pares d’Alumnes a les llistes que hi ha al vestíbul del centre, les quals estan ordenades alfabèticament segons el primer cognom del vostre fill/a més gran que és alumne del centre. En cas que no hi figureu podeu presentar reclamació a la direcció del col·legi, dintre del termini establert al calendari electoral.

Rebeu una molt cordial salutació.

La Direcció del Centre

Descarrega’t la circular informativa Eleccions al Consell Escolar