3r A visita l’Ajuntament de Parets del Vallès

Els alumnes de 3r A hant visitat l’Ajuntament de Parets del Vallès per conèixer de prop el funcionament de l’administració local. Al llarg del matí, els estudiants han fet un recorregut per les instal·lacions del consistori amb el regidor d’Educació, Miquel Pérez, i han tingut l’oportunitat de parlar amb l’Alcalde Sergi Mingote. Li han fet preguntes i li han donat una carta amb propostes de millora per al municipi. Tanmateix a la sala de plens els alumnes s’han convertit en regidors i han votat diferents propostes.

aju

aju (1)