PREINSCRIPCIÓ 2020-21

Benvolgudes famílies,

Donades les circumstàncies actuals, l’escola és tancada però l’equip de mestres i l’equip directiu estem en ple funcionament i ja us podem informar sobre la preinscripció.

La preinscripció es farà del 13 al 22 de maig i l’escola estarà oberta del 19 al 22 per recollir documentació de les sol.licituds presencials (sempre amb cita previa), de 9 a 13 h. Us atendrem a la biblioteca que té sortida directe al pati de l’escola.

COM S’HA DE FORMALITZAR

Sempre que pugueu, la preinscripció s’ha de fer de manera on line a través del portal preinscripcio.gencat.cat. Haureu de fer l’enviament del resguard de la sol·licitud signada i la documentació necessària, escanejada o fotografiada, mitjançant un correu a preinscripcio@cdamontserrat.cat . L’escola us contestarà aquest correu justificant la recepció de la sol·licitud per a què tingueu constància.

De manera excepcional, en el cas de que no pugueu fer la presentació  telemàtica, se us assignarà cita prèvia per a l’accés al centre. Aquesta assignació es gestionarà a través d’una app (i us donarem més informació més endavant).

Documentació que cal presentar: Sol.licitud signada, llibre de familia, DNI del pare o mare i de l’alumne/a si en té, i certificat de convivència, en el cas de que l’adreça actual no coincideixi amb la del DNI.

Informació sobre l’atenció presencial (del 19 al 22 de maig):

• al centre  ha de venir el menor nombre possible de persones a fer les gestions (preferiblement, una sola persona)
  • s’ha de portar la documentació per a poder-la fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa i portar un bolígraf.
  • cal portar mascareta i guants.
  • guardar la distància de seguretat de 2 m
  • no han d’acudir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o  que presentin símptomes (en aquest cas, poden  autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació)

En el web del centre trobareu tota la informació sobre les característiques de l’escola i el nostre projecte educatiu. Mentre duri el confinament, no serà possible realitzar visites al centre.

És important que, per a més informació sobre el procés de preinscripció, us dirigiu al web “Estudiar a Catalunya”.

Si teniu algún dubte o consulta a fer sobre la preinscripció ho podeu fer en el correu   preinscripcio@cdamontserrat.cat i si voleu que ens posem en contacte amb vosaltres deixeu el vostre telèfon en aquest mateix correu.

Durant els propers dies quan tinguem més informació us la farem arribar.

Us hi esperem!

L’equip directiu

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *