PROJECTE PICASSO I HORTA

Els darrers dos cursos, els xiquets i xiquetes de c. superior de l’escola Montsagre, han realitzat el projecte “Picasso i Horta”. Enguany, el treball s’ha centrat en l’elaboració de la “Ruta dels llocs rellevants de les dos estades de Picasso a Horta” participant amb el programa mSchools, impulsat pel Mobile World Capital Barcelona i que intenta integrar les tecnologies mòbils a l’aula de manera eficaç.

Els alumnes han creat contingut relatiu a un punt d’interès (Picasso i Horta). El fruit d’aquest treball col.laboratiu està a disposició de qui el vulga consultar. Ho podeu fer descarregant l’aplicació per a mòbils i tauletes, o bé, accedint a:

A continuació us presentem les gravacions íntegres de les entrevistes realitzades a aquelles persones que van aportar algun tipus d’informació relacionada amb el projecte .

A tots i totes, que de manera desinteressada, heu compartit amb nosaltres el vostre temps i  coneixement, moltíssimes gràcies !!!!

Salvador Carbó Sabaté

Historiador

Mª Pilar Vives Villamayor

Néta Joaquim Antonio Vives (Propietari del cafè)