Donem la benvinguda als companys/es del col·legi Salvador d’Horta de Sta Coloma de Farners

Amb motiu del 500 aniversari del naixement de Sant Salvador, l’escola està realitzant diverses activitats, essent una d’elles l’aliança amb el col·legi St. Salvador d’Horta de Sta Coloma de Farners. Els nostres alumnes faran un intercanvi d’experiències i aprenentatges amb els companys d’aquest col·legi i, per tal de donar a conèixer la nostra escola, els alumnes de quart, cinquè i sisè, hem realitzat un vídeo per mostrar i explicar com és, què fem a les aules i com treballem.