XERRADA SOBRE L’ÚS DELS PATINETS A L’ESCOLA MONT-ROIG

Des de l’Assemblea Verda de l’escola Mont-roig el passat dilluns, dia 2 de desembre, es va organitzar una xerrada per informar l’alumnat sobre les normes d’ús dels patinets.

A l’escola Mont-roig, que ja fa uns anys va rebre el distintiu d’escola Verda i per a la Sostenibilitat, es fan accions diverses per promoure la conscienciació medi ambiental i la promoció d’actituds de respecte i civisme. En aquest marc s’incentiva el desplaçament de l’alumnat amb mitjans de transport no contaminants, sobretot bicicletes i patinets.

Una de les primeres mesures va ser habilitar un aparcament per aquests vehicles. Aquesta actuació va formar part del projecte “Ideem el nostre pati” realitzat amb tota la comunitat educativa i que va transformar aquest espai i els seus usos. Enguany, fent un pas més, s’ha optat per organitzar una xerrada que informi de les normes d’ús dels patinets.

La xerrada que va comptar amb l’assistència de l’alumnat de l’Assemblea Verda també va ser oberta a altres alumnes usuaris d’aquest mitjà de transport i va anar a càrrec del Cap de la Guàrdia Urbana local, el Sr. Josep Maria Camarasa Ricart. Aproximadament hi van assistir una cinquantena d’alumnes.

Clica damunt de la imatge per a veure les fotografies