CELEBRACIÓ DEL DIA ESCOLAR DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU A L’ESCOLA MONT-ROIG

Des de l’escola Mont-roig ens hem sumat un any més a  la celebració del dia escolar de la no-violència i la pau. De bon matí i dividits en grups internivells hem visitat llars, residències, l’hospital i alguna escola en un gest d’aproximació a l’altre i de foment de pau. Un cop arribats a cada lloc hem compartit mandales, missatges de pau, danses i cançons.

A la tarda i al pati de l’escola, tots els infants han resseguit amb pedres de colors un símbol de la pau dibuixat a terra. Després l’alumnat de sisè ha fet lectura d’un manifest en què recollien els seus desitjos de pau, solidaritat i igualtat.