Comiat als alumnes de 6è

PER VOSALTRES, ALUMNES DE 6è

I com aquell qui no vol la cosa ja tornem a ser final de curs, però enguany no és un  final de curs normal i corrent  per vosaltres. Podríem dir que és un moment especial  en les vostres vides. Dieu adéu a l’escola; l’escola que  ha vist convertir-vos en els nois i noies que sou ara.

Començareu una nova etapa, una etapa plena d’oportunitats per seguir creixent com ho heu fet fins al dia d’avui.

Qui diria que fa  ben bé  9 anys que vàreu començar el vostre camí en aquesta escola. Primer P3, P4  i P5, i després el salt a la primària. Nous reptes, noves aventures, mil moments a la memòria i mil records que ja mai oblidareu.

Instants compartits amb  mestres ,  companys i  companyes, monitors i  monitores,   i tota la gent que participa en el dia a dia de la vostra escola. Perquè …si! aquesta ha estat, és i serà sempre la vostra escola.

Sovint la vida es compara amb un tren; un tren que es va carregant de vivències i de persones que en pugen i en baixen. Durant el temps que heu viscut a l’Escola Maria-Mercè Marçal hi ha hagut persones que han pujat i que han baixat, però diríem que totes ja formen part d’algun dels  vagons dels vostres trens.

Molta sort en el futur i recordeu que les portes de la vostra escola sempre estaran obertes per vosaltres.

El Claustre