ESCOLA- TALLER SOBRE ALIMENTACIÓ SALUDABLE (A càrrec de la Sra. Raquel Luri, mare de la nostra escola)

El passat 17 de desembre vam tenir una visita molt especial a l’escola, ens va acompanyar tot el matí una mare d’un alumne de Cicle Superior, la Sra. Raquel Luri, per a realitzar diferents tallers sobre alimentació saludable.

Cada xerrada va durar una hora aproximadament i ens vam organitzar per grups estables, mantenint en tot moment les mesures de seguretat.

La Raquel va estar explicant quins eren els diferents grups de nutrients, la seva funció i importància en la nostra dieta diària, així com, la distribució dels aliments en la piràmide d’alimentació saludable. Va elaborar i presentar uns cartells molt visuals com a suport de les seves explicacions.  Aleshores tenint en compte aquests aliments, els alumnes van explicar els seus esmorzars i van ser conscients si realment eren adequats o més aviat havien de fer algun canvi.  També van dissenyar diversos menús equilibrats i saludables. La Raquel va insistir en que és molt recomanable que els infants s’acostumin a cuinar amb els seus pares, per així, de forma lúdica conèixer millor la varietat alimentària que tenen al seu voltant.

El taller va ser molt dinàmic ja que els alumnes van tenir l’oportunitat de poder preguntar les seves inquietuds.

Per acabar, donar les gràcies a la Raquel per les seves explicacions i col·laboració amb l’escola, van ser uns tallers molt enriquidors. Tot seguit podeu veure un recull de fotografies, desitgem que les gaudiu!!

Com a Escola Verda, som conscients que cada dia és una bona oportunitat per anar creixent com a persones saludables i respectuoses amb el nostre entorn proper.

Moltes gràcies per la vostra atenció!!

Claustre de mestres

Escola Mare de Déu del Roser

Riudecols

(cliqueu sobre la imatge per visitar la galeria de fotos)