Preguntes freqüents Preinscripció 21-22

Aquesta pàgina serà per anar compartint les respostes que donem a les preguntes que ens aneu fent arribar. Esperem que sigui d’ajuda.

Qui ha de fer la preinscripció?
Tots els infants que han de començar l’escola a P3 o l’institut a 1r d’ESO.

Tots els infants que vulguin fer un canvi d’escola.

Els infants que ja estan a l’escola NO han de fer la preinscripció.

Què és l’Identificador de l’alumne/a del Registre d’alumnes (RALC)?
És un codi numèric que tenen tots els infants escolaritzats.

Pels que us matriculeu a P3 NO l’heu d’omplir. És un camp NO OBLIGATORI. Cal deixar-lo en blanc.

Pels que us matriculeu a la nostra escola provinents d’una altra escola (us matriculeu de P4 a 6è) cal que demaneu el número RALC a la vostra escola actual.

Quins són els codis de centre?
A l’hora d’introduir els noms dels centres (tant el centre actual com els demanats) cal indicar el codi i el nom del centre. Al costat de l’espai per introduir el nom del centre hi ha una lupa que ajuda a buscar els centres. Un cop trobat el centre, automàticament apareix el codi.

De totes maneres, a continuació deixem els codis de tots els centres educatius de Taradell

Quines són les adreces electròniques de l’escola i l’institut?
El correu electrònic de l’escola Les Pinediques és: a8029301@xtec.cat
El correu electrònic de l’institut de Taradell és: instaradell@xtec.cat
Com s’acredita la Proximitat del domicili habitual de l’alumne/a al centre*
Aquest cop, a diferència dels cursos anteriors, no s’acredita amb el DNI.

Les dades de residència s’obtenen electrònicament del padró municipal. En la majoria dels casos no caldrà aportar cap documentació ja que es farà la comprovació directa via interadministrativa. Només ens els casos en que això no hagi estat possible, caldrà acreditar-ho adjuntant el volant municipal de convivència de l’alumne, on ha de constar que conviu amb la persona sol·licitant.

En la sol·licitud de preinscripció cal assenyalar l’opció DOMICILI dins l’ÀREA per acreditar que viviu a Taradell. L’opció de Domicili dins del municipi no està pensada per municipis com Taradell.

*A les jornades de Portes obertes ho vam explicar de manera errònia. Us demanem disculpes.