Matrícula pel curs 2020/21 (només alumnes nous al centre)

El període de matrícula pel curs vinent és del 13 al 17 de juliol de 2020.

Cal demanar cita prèvia per venir a l’escola a presentar la documentació necessària. Es pot demanar online clicant aquí o trucant al 938800214, telèfon de l’escola, de 9h a 13h. Caldrà indicar clarament el nom de l’alumne per qui es tramitarà la matrícula.

L’atenció presencial per aquest tràmit es farà a l’edifici de primària i caldrà seguir les precaucions necessàries: mantenir la distància de seguretat, higiene de mans a l’entrar i sortir de l’edifici, mascareta pels majors de 6 anys i complir l’horari de la cita prèvia. Només podrà accedir al centre un adult i preferiblement sense la companyia dels infants. Caldrà seguir les indicacions de la senyalització que trobareu a l’escola.

Documentació necessària per la matrícula:

• 8 fotos de carnet pels infants d’Educació Infantil
  • 1 foto de carnet pels alumnes d’Educació Primària
  • Fotocòpia del carnet de vacunes

Documentació que cal omplir (ho podeu descarregar i portar-ho omplert o podeu omplir-ho a l’escola amb els impresos que tindrem preparats. En aquest cas, agrairem que porteu un bolígraf blau de casa):

Al menú de la nostra web, hi ha un apartat pel curs 2020/21 amb la informació de les beques: de menjador, de transport i d’escolarització. Si us cal tramitar-ne alguna, es podrà fer en el moment de la matrícula.

En aquests moments encara no ens és possible ensenyar els espais de l’escola ni explicar-vos com serà el curs vinent. Estem treballant en el Pla d’actuació pel curs 2020/21 que no s’aprovarà fins a finals de juliol i que s’actualitzarà a principis de setembre. Esperem poder-nos reunir, ensenyar-vos l’escola i explicar-vos-en el funcionament abans de començar el curs vinent.

Preguntes freqüents:

Pot portar la documentació de la matrícula una persona adulta que no sigui ni la mare ni el pare de l’alumne? Sí, sempre i quan estigui tot omplert i signat.
Podem venir a buscar els impresos per omplir-los a casa? Sí, sens problema. Des del divendres dia 10 de juliol a les 9h tindrem els impresos disponibles. Aconsellem trucar per telèfon per quedar amb dia i hora per recollir la documentació.
Cita prèvia online: l”aplicatiu demana el DNI i el nom i cognoms de la persona adulta que farà el tràmit. A l’apartat de les observacions cal indicar el nom de l’alumna/e a matricular.