Matrícula d’alumnat nou

Quan s’ha de fer la matrícula?

El període de matriculació a l’escola és del 14 al 18 de juny de 2021. Si no pots fer la matriculació en aquestes dates, cal que presentis un justificant el més aviat possible al mateix centre, perquè si no es considera que renuncies a la plaça i la perds.

Què necessito per fer la matrícula ?

Com es fa la matrícula?

1. Demana cita prèvia a l’escola clicant aquí o trucant al 938800214
  2. Prepara la documentació i la informació que necessitaràs per fer la gestió. Pots portar les autoritzacions ja omplertes i signades o pots omplir-les a l’escola quan hi vagis (trobaràs autoritzacions per omplir a la mateixa escola). A l’escola es podran fer les fotocòpies de documents que siguin necessàries.
  3. Ves al centre per formalitzar la matrícula. Pot anar a fer la matrícula una persona adulta que no sigui la mare ni el pare ni el tutor/a legal, sempre i quan porti les autoritzacions ja omplertes i signades per mare, pare o tutor/a legal.