LLISTATS Procés de preinscripció (Actualitzat 07/07/20)

Aquí anirem publicant els diferents llistats referents al procés de Preinscripció.

Cliqueu sobre el títol de la llista per obrir-la.

Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional

Us informem que podeu consultar telemàticament la puntuació provisional obtinguda en la preinscripció, corresponent al curs 2020-2021, accedint a www.preinscripcio.gencat.cat, opció “consulta de resultats” dels ensenyaments corresponents.

És important que verifiqueu que les dades són correctes i si hi ha alguna errada, o la puntuació assignada no és correcte, cal que presenteu una reclamació. dins el termini establert: del 2 al 5 de juny. Us podeu posar en contacte amb l’escola mitjançant el correu electrònic a8029301@xtec.cat o al telèfon 938800214 (a partir del 2 de juny de 9h a 13h).  Al menú de Preinscripció i matrícula d’aquesta web hi trobareu la informació dels punts que es poden tenir.

Per a la consulta necessitareu el número del document d’identificació personal (DNI, NIE o passaport) del tutor/a que s’ha indicat a la sol·licitud com a referent per fer les consultes i el número de la vostra sol·licitud.

LLista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 9 de juny

Llista ordenada definitiva: 11 de juny

Llista d’alumnes admesos: 7 de juliol