Servei d’acollida

L’AMiPA de l’escola ofereix i gestiona el servei d’acollida per als infants del centre.
  • Des del primer dia de curs hi haurà Acollida de Matí i Acollida de Tarda.
  • Desapareix l’Acollida del Migdia.

ATENCIÓ, amb les condicions i horaris de les acollides:

FORMULARI ACOLLIDA MATÍ

Servei d’acollida comprès entre les 7:30h i l’inici de l’horari lectiu (s’adaptarà a cadascun dels torns de l’entrada esglaonada).

CONDICIONS:

• Accés per la porta principal del centre.
  • Ús obligatori de la mascareta (independentment de l’edat).
  • NO ES PERMETRÀ ACCÉS MÉS TARD DE LES 8:15h.
  • Només 1 adult acompanyant que no podrà accedir al centre.
  • Es pot portar esmorzar.

TARIFES:

• Modalitat FIXA 3, 4 o 5 dies a la setmana: 20€/mes.
  • Modalitat ESPORÀDICA 1 o 2 dies a la setmana 12€/mes.
  • Ús puntual: 2€/dia

DAVANT L’ACTUAL REALITAT, CAL TENIR PRESENT QUE LES CONDICIONS I TARIFES PODEN CANVIAR SEGONS L’EVOLUCIÓ DE LA SITUACIÓ.

FORMULARI ACOLLIDA TARDA

Servei d’acollida comprès entre la finalització de l’horari lectiu (s’adaptarà a cadascun dels torns de la sortida esglaonada) i les 17:15h.

CONDICIONS:

• Ús de la mascareta.
  • NO ES FLEXIBILITZARÀ LA SORTIDA DELS INFANTS a conveniència de cada família.
  • Acollida Infantil sortirà per la porta del pati Infantil i Acollida Primària pel pati de Primària.
  • Si s’utilitza el servei en dies variables, QUAN SE SÀPIGA EL DIA D’ÚS CAL AVISAR PRÈVIAMENT A L’AMIPA.
  • Mantenir les distàncies i evitar aglomeracions en la sortida dels infants.
  • Es pot portar el berenar.

TARIFES:

•  5 dies setmana: 25€/mes
  • 4 dies setmana: 20€/mes
  • 3 dies setmana: 15€/mes
  • 2 dies setmana: 10€/mes
  • 1 dia setmana: 5€/mes
  • Ús puntual: 2€/dia

Es demana avisar amb la màxima antelació possible, quan es necessiti fer ús del servei de forma extraordinària. Per canvis o usos puntuals es pot avisar a través del correu electrònic amipalavitxeta@gmail.com o extraescolarsvitxeta@gmail.com, el telèfon 977 33 08 83 de l’AMIPA.