On som

43206 Reus

Tel. 977 327539
e3010505@xtec.cat

L’Escola La Vitxeta es troba situada al Camí de la Selva del Camp, al costat de la Urbanització Sant Joan i les pistes de tennis i pàdel del Reus Deportiu. L’accés al centre es pot fer de forma còmoda pel carrer Ventura i Gassol, amb voreres adequades per tot tipus de vehicles (bicicletes, patins, patinets…). A l’entrada principal de l’escola disposeu de pàrquing pels mateixos si fos necessari.

D’altra banda també es pot arribar a l’escola per l’antic pas a nivell de la via, davant del carrer de l’hospitalera, que tot i no tenir barreres mòbils, disposa d’indicacions lluminoses que cal respectar per creuar amb seguretat. Aquest accés no està condicionat pel pas de vehicles.

El curs 2018/19 se’ns va concedir dels “Pressupostos Participatius de l’Ajuntament de Reus” l’arranjament de la zona del pàrquing i accés a l’escola. Durant l’estiu 2019 s’han dut a terme les obres.

Normativa d’ús:

• Aquells alumnes que fan 3r o d’altres cursos superiors podeu fer ús del carril Kiss&Ride, és un carril d’aturada ràpida per tal que els alumnes vagin sols cap a les fileres. L’aturada és inferior a 30 segons.
  • Amb l’autorització corresponent podeu fer ús del mateix carril a les sortides dels alumnes. (a les 12h., 16h. i a les 17h).
  • Per aquells que necessiteu aparcar el cotxe una estona més prolongada fer-ho en els espais senyalitzats i, si us plau respecteu els aparcaments de motos així com les cruïlles, zones de vianants o parada d’autobús.
  • El pàrquing de terra té un únic accés d’entrada i sortida (tocant a les pistes de tennis). Eviteu d’aparcar just a l’entrada/sortida.

Recordeu que la Urbanització Sant Joan no està lluny i que també és un lloc a on es pot aparcar. Respecteu l’accés al barri i no hi aparqueu al camí.

Us demanem que sigueu respectuosos per a una millor convivència i un bon ús d’aquest arranjament que gaudirem tots plegats.

Us adjuntem un fulletó informatiu que ha facilitat la Comissió d’Infraestructures.

Caminant: Pas pel carrer Ventura i Gassol, Urb Sant Joan. Podreu accedir-hi amb vehicles (bicicletes, patins i patinets, carrer asfaltat amb voreres condicionades)

Bus: Línia 32 i línia 40 (instituts, només al matí)

Horaris: Reus Transports