Arrenca el Casal d’estiu 2017. Un planeta viu!

El passat dilluns 26 de juny el Casal d’estiu va obrir les seves portes als primers menuts i menudes, els més matiners, que tant sols uns dies després d’acabar el curs escolar tornaven a omplir l’escola de riures i corredisses. Aquest és un planeta viu, i així volem que continuï sent, igual de viu i alegre que els nens i nenes del Casal d’estiu de La Vitxeta.

Ha sigut una setmana marcada per la festa major de la ciutat, però no per això ha sigut menys entretinguda.

El dilluns vam poder presentar el casal a les nenes i els nens, els quals van poder veure les aventures del Follet del bosc i la seva amiga, l’exploradora Jana, i conèixer les peripècies que han d’enfrontar per difondre la seva idea d’admiració, cura i respecte cap a la natura. Va ser un primer dia per a conèixer els espais del Casal, les monitores i monitors i per aprendre les dinàmiques de funcionament alhora que dúiem a terme les primeres activitats i tallers amb magnífics resultats, són uns artistes aquesta canalla!

El dimarts després de l’activitat matinal, d’esmorzar i estar una estona jugant al pati vam poder estrenar la piscina i fer les primeres capbussades de l’estiu.

Dimecres vam preparar-nos per la festa major amb més activitats i tallers gaudint del matí i el divendres, després d’una intensa diada, vam poder relaxar-nos de nou a la piscina.

Una setmana rodona per començar el Casal d’enguany!