URV students in the English Class

Durant la segona quinzena de novembre onze estudiants de la doble titulació d’Educació Infantil i Primària amb menció d’Idiomes (Anglès) de la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona, acompanyades pel Doctor Sergi Roura, professor de la Facultat d’Educació, han participat en un projecte de col.laboració amb la nostra escola, on han posat en pràctica una sèrie d’activitats i de jocs relacionats amb l’adquisició de la competència comunicativa oral i la pronuncia de l’anglès a primària.

Ha estat una experiència molt enriquidora i esperem poder repetir-la més endavant.

Gràcies Sara, Andrea, Irene, Marta, Berta, Mar, Teresa, Rosa, Paula, Ariadna i Júlia per l’estona que ens heu regalat i per la vostra motivació i entusiasme. I gràcies Sergi Roura per haver-nos seleccionat com a escola col·laboradora en aquest projecte.

Als següents vídeos podeu veure un recull d’imatges, vídeos ja publicats fa uns dies al Bloc de llengua anglesa de l’escola: English at home (no oblideu visitar-lo! Gràcies!)