3r Consell d’Alumnes. Renovació dels seus membres

El dia 29 de novembre vam fer el tercer Consell d’alumnes.

Cada dues sessions es canvien els consellers, per tant, per nosaltres era la primera sessió.

A diferència de les altres convocatòries, aquesta tenia un únic punt a tractar: “Com millorar els patis”. Abans d’anar al Consell, cada classe va fer un recull de totes les idees que se’ns van ocórrer per millorar el pati.

Després, en el Consell, totes aquestes idees les vam exposar. La major part d’elles són impossibles de fer.

En la propera sessió veurem què més es pot fer pel nostre pati.

Pensem que està molt bé que es valori la nostra opinió.

Mar Sánchez Zabay 6è A i Miguel Colas Sánchez 6è B

Respecte a la renovació dels Consellers:
Al Consell d’alumnes hi assisteix l’alumnat de primària. Cada dues sessions es renoven els membres del Consell per tal que, durant el curs, pugui passar com més alumnat millor per aquest espai de diàleg.
Els actuals són:
1r A Guillem Aymerich Costa
1r B Roc Manonellas Arbonès
2n A Berta Llauradó Franch
2n B Dídac Simón Jiménez
3r A Pere Ferraté Pedret
3r B Jana Rius Masdeu
4t A Eric Bader Ortega
4t B Lídia Prieto Rodriguez
5è A Noa Larrull Mendoza
5è B Núria Olivé Masdeu
6è A Mar Sánchez Zabay