Pinocchio and Fearless John

Aquest dijous tots els alumnes de primària han anat al teatre La Salle de Reus a veure dues obres de teatre en llengua anglesa.

Primer ha estat el torn dels alumnes de 1r i 2n que han pogut gaudir d’un espectacle molt divertit del conte tradicional Pinocchio, que prèviament havien treballat a l’aula d’anglès. Junt amb els actors i actriu de l’espectacle han pogut cantar les cançons apreses i inclús han pujat tres valents voluntaris a l’escenari. Podeu veure dues entrades relacionades del treball a l’aula al bloc de llengua anglesa de l’escola:

Després ha estat el torn dels alumnes de 3r a 6è que també han gaudit molt de l’espectacle Fearless John, també treballat a l’aula d’anglès. Un espectacle molt interactiu on a més de cantar les cançons apreses han participat en parts de l’espectacle. També podeu veure una entrada relacionada al bloc de llengua anglesa de l’escola:

Tal com deien els mateixos alumnes, entusiasmats després de l’espectacle, ha sigut Fantastic, very good, outstanding!

A continuació teniu una petita mostra dels espectacles en dues galeries de fotografies, però abans uns vídeos curtets on podreu veure petits clips de l’espectacle Fearless John:

A la primera galeria veureu els nens i nenes de primer i de segon. A la segona galeria, els de tercer, quart, cinquè i sisè.

Primera galeria:

Segona galeria: