Escola de mares i pares: Contact en família

Dins del programa Escola de mares i pares de La Vitxeta tenim programada la següent activitat per al proper dijous 19 de gener:

Taller de Contact en Família per Natividad Insua (www.enestudio.info)

El cos de cada persona és una mitjà d’expressió únic que ens acompanya tota la vida i, per tant, val la pena coneixe’l, aprendre a cuidar-lo i treure’n el màxim profit. El Contact improvisació és un llenguatge de moviment que troba els seus orígens a la dansa occidental, les arts marcials (Aikido) i l’acrobàcia. Aquest taller de Contact en família suposa un espai d’integració vincular on aprofundirem en el treball del llenguatge corporal i conceptes bàsics com ara el centre, donar i/o rebre pes, el joc amb l’equilibri, la suspensió, la gravetat, el diàleg amb el cos i la comunicació no verbal. Una bona manera de gaudir de l’estar presents i d’interrelacionar-nos a través de la improvisació individual i col·lectiva!

Espacio de integración vincular entre adultas/os y niñas/os. A partir del contacto físico (con el Contact Improvisación como base del trabajo) y la comunicación no verbal. Buscamos divertirnos, aprender unas/os de otras/os posibilitando una forma diferente de relacionarnos, accesible para todos/as, en dónde la escucha y los tiempos sean los necesarios de cada persona.

Vídeos:

Què és Contact en Família?

Atres vídeos